Päivärippikoulu 2 ohjelma

to 16.11.2023 klo 18                  Ensimmäinen kokoontuminen, Tuiran kirkon Suvantosali (Myllytie 5),

nuoret ja huoltajat

la 13.1. klo 10-12                        Opetus Pyhän Luukkaan kappeli (Yliopistokatu 7)

su 14.1. klo 9.45                        Messu (=ehtoollisjumalanpalvelus) klo 10 Pyhän Luukkaan kappeli. Messun toimittaa Päivi Jussila.

su 18.2. klo 9.45                       Messu klo 10 Pyhän Luukkaan kappeli. Messun toimittaa Päivi Jussila.

ti 12.3. klo 18.30                        Diakonia- ja lähetystapahtuma, Tuiran kirkko

su 24.3. klo 9.45                       Messu klo 10 Pyhän Luukkaan kappeli. Messun toimittaa Päivi Jussila.

ma 15.4. klo 18.30–20             Nuorisotyön tapahtuma, Tuiran kirkko

Rippikoulukorttiin tulee yhteensä 4 kirkkokäyntimerkkiä messuista, joista yksi on messu 9.6. klo 10 Tuiran kirkossa. Jos et pääse Päivi Jussilan toimittamaan messuun, voit osallistua messuun myös muina sunnuntaina ja muissa kirkoissa. Messu on joka sunnuntai klo 10 Tuiran kirkossa ja Pyhän Luukkaan kappelissa ja klo 12 Pyhän Tuomaan kirkossa ja Pateniemenrannan seurakuntakoti Ankkurissa. Lisäksi merkki korttiin saadaan diakonian- ja lähetyksen tapahtumasta sekä nuorisotyön tapahtumasta.

Ohjelmaan kuuluu myös palvelutehtävä, esim. pikkusisaruksen hoito, siivous, lumityöt, isovanhempien auttaminen tms. Pyydä merkintä huoltajalta toteutuneesta palvelutehtävästä rippikoulukortin alareunaan.

to 16.5. klo 18–19.30                Ilta huoltajille ja nuorille päiväkoulun kesäjaksoon ja konfirmaatioon liittyen, Tuiran kirkon Suvantosali. Täysi rippikoulukortti palautetaan tällöin.

9.–14.6.                                      Päiväkoulujakso Tuiran kirkolla

la 15.6. klo 10–12                       Konfirmaatioharjoitus ja valokuvaus, Tuiran kirkko

su 16.6. klo 10                           Konfirmaatiomessu (kesto noin tunti), Tuiran kirkko

Jos et pääse osallistumaan johonkin rippikoulun tapaamiseen, ilmoita siitä aina ohjaajille.

Jos sinulla on kysyttävää rippikoulusta, ole rohkeasti yhteydessä. J Ryhmän ohjelma löytyy myös Tuiran seurakunnan rippikoulutyön sivuilta.

Päivi Jussila                                                         Terhi-Liisa Autioniemi

Pappi                                                                    Nuorisotyönohjaaja

050 340 8992                                                     040 724 5446

paivi.jussila@evl.fi                                            terhi-liisa.autioniemi@evl.fi