Rippikoulu

Tervetuloa rippikouluun - seikkailuun, jonka voi kokea vain kerran. Siellä on tilaisuus pohtia yhdessä muiden kanssa elämän suuria kysymyksiä: Mikä on elämässä tärkeää? Minkälainen on suhteeni Jumalaan? Riparimuistot ja -tunnelmat elävät pitkään mielissä. Tule sinäkin hankkimaan omasi!

Kolme nuorta istuu nurmella.
Kuva: Juho Alatalo /Greystone

Vuoden 2024 rippikoulut

Vuonna 2024 rippikouluiässä ovat 09-syntyneet nuoret. Ilmoittautuminen on päättynyt tältä vuodelta. Jos ilmoittautuminen on unohtunut tai esimerkiksi perheenne muuttaa Ouluun, ota yhteys kotiseurakunnan rippikouluvastaavaan ja tiedustele vapaita paikkoja. Myös myöhästyneiden muualla rippikoulun käyvien tulee ilmoittautua, jotta tieto kulkee tapaamisten välillä.

Sähköisestä asioinnista pääset tarkistamaan ilmoittautumisen tiedot ja rippikouluryhmäsi. Rippikoululasku tulee sinne maksettavaksi noin kuukautta ennen leiriä.

Kotiin lähetetyssä rippikoulukirjeessä on paljon tietoa rippikoulun käymisestä Oulun seurakunnissa. Tutustu myös usein kysyttyihin kysymyksiin. Rippikouluvastaavilta ja kotiseurakuntasi rippikoulusivuilta saat lisätietoa rippikoulun suorittamisesta omassa seurakunnassasi. Ota yhteyttä rippikouluvastaaviin kaikissa kysymyksissä!

Rippikouluvastaavat Oulun seurakunnissa

Haukiputaan seurakunta: Elisa Heikkinen: rippikoulu.haukipudas@evl.fi Haukiputaan rippikoulusivut

Karjasillan seurakunta: Iida Glumoff: iida.glumoff@evl.fi Karjasillan rippikoulusivut

Kiimingin seurakunta: Emilia Ala-Panula: emilia.ala-panula@evl.fi Kiimingin rippikoulusivut