Unelmia tavoiteltaviksi

• Seurakunta vahvistaa lapsen kokemusta siitä, että hän on osaava ja rakas läheisilleen ja Jumalalle. Lapsella ja hänen perheellään on tilaa rakentaa heille itselleen merkityksellistä toimintaa.

• Seurakunta tarjoaa matalan kynnyksen tilaisuuksia, esimerkiksi kaikki ekaluokkalaiset kutsutaan kirkkoon siunattavaksi ennen koulun alkua. Koululaisille seurakunta järjestää erilaisia kerhoja ja leirejä.

• Lapsi ja hänen vanhempansa saavat vahvistusta uskolleen.

Tervetuloa kerhoihin!

Säännöllinen viikkotoiminta 1.-6. luokkalaisille. Kerhoissa pelataan, askarrellaan, kokkaillaan, liikutaan ja hiljennytään hartauteen yhdessä.

Syksy 2023

Koulutetut kerhonohjaajat pitävät kerhoja viikottain. Kerhokausi alkaa viikolla 39 ja viimeiset kerhot ovat viikolla 48. Koulujen syyslomaviikolla kerhoja ei ole.

Liikuntakerhoihin ilmoittautuminen tapahtuu kerhoissa ensimmäisellä kerhokerralla.

Lisätietoa kerhoista:

Virpi Huttunen, 040 5003263