Karjasilta-Kaukovainio alueneuvosto

Karjasillan toimintamalli on aluetyöpainotteinen. Seurakunta on toiminnallisesti jaettu kolmeen alueeseen: Karjasilta-Kaukovainio, Kaakkuri ja Kastelli-Maikkula. Aluetyönsä kautta seurakunta tulee lähelle ihmisiä juuri siellä missä he ovat ja palvelee alueen ihmisiä heidän tarpeistaan käsin. Yhteistyötä tehdään aktiivisesti alueen koulujen, päiväkotien, laitoksien ja yritysten kanssa. Seurakunta on mukana myös Höyhtyän ja Kaukovainio-Hiirosen suuralueiden alueyhteistyöryhmissä. Seurakuntaneuvosto valitsee alueneuvostojen jäsenet 4 vuodeksi kerrallaan.

Karjasilta-Kaukovainio alueeseen kuuluvat seuraavat kaupunginosat: Hiironen, Höyhtyä, Karjasilta, Kaukovainio, Mäntylä, Nokela ja Lintula.

Alueneuvoston tehtävät

1. Suunnitella, kehittää ja toteuttaa alueensa seurakuntatyötä yhteistyössä kaupungin, järjestöjen, yhdistysten ja alueen muiden toimijoiden kanssa
  2. Valmistelee seurakuntaneuvostolle aluetyön seuraavan vuoden toimintasuunnitelman sekä arvioivan kuvauksen edellisen vuoden aluetyöstä

Karjasilta-Kaukovainio alueneuvosto 2019 - 2022

Jäsenet: Henna Karhumaa, Marja-Riitta Mikkola, Tuomo Nimelä, Tiina Nokela (vpj.), Antti Pöyry, Yrjö Vilhunen ja Pekka Vuollo.

Varajäsenet: Mika Pouke, Martti Hannula, Maija Myllylä.

Seurakuntaneuvoston edustajat: Laura Ritola, Eero Lyytinen, Leena Kuha, Eeva Pouke ja Jorma Viitala

Kimmo Kieksi, aluekappalainen, puheenjohtaja

(Päivitetty 9/2022 KK)