Vappuherkkuja ja konsertteja tänäkin keväänä tarjolla

Oulun ev.lut. seurakunnat järjestävät vapun aikaan virtuaalikonsertteja. Seurakunnista saa myös ostaa munkkeja Yhteisvastuun hyväksi. Siman kysyntä pääsi yllättämään ja sitä ei ole enää saatavilla.

Kuvassa kasa sokeroituja reikämunkkeja.

Vappumunkkeja myydään tänäkin vuonna Yhteisvastuun hyväksi. (Kuva: Sanna Krook)

Hyvissä ajoin seurakunnista tilatut vappuherkut voi noutaa etukäteen sovittuina aikoina Keskustan seurakuntatalolta (tilaukset 24.4. mennessä), Haukiputaan seurakuntakeskuksesta (tilaukset 28.4. mennessä) sekä Oulunsalon seurakunnan toimitalolta (tilaukset 24.4. mennessä).  Yhteystiedot löydät tämän tiedotteen lopusta.

Vapun iloksi nuorten konsertti ja torvimusiikkia

Vappuaattona 30.4. klo 19 järjestetään Virtuaalikirkossa ja YouTubessa Kirkko Oulussa -kanavallaLinkki avautuu uudessa välilehdessä vappujuhlan konsertti opiskelijoille ja nuorille aikuisille. Konsertissa esiintyy lauluduo Nea-Sofia ja Inka-Erika. Tilaisuuden juontaa yliopistopastori Ari Savuoja.

Vappupäivän illassa 1.5. klo 19 virittäydytään torviseitsikkomusiikin pariin Pappilan pidot -livelähetyksen ääreen. Konsertissa esiintyy Terveyden Torvet, joka soittaa torviseitsikkomusiikkia Vapun kunniaksi. Illassa esiintyvät Lance Wen Hong (tuba/bassopasuuna), Jukka Myllys (baritonitorvi), Erkki Hirsimäki (tenoritorvi), Sauli Orbinski (alttotorvi), Jarmo Väärä (kornetti), Tomas Petit (kornetti) ja Jukka-Pekka Peltoniemi (es-kornetti).

Munkit ennakkotilauksina

Haukiputaan seurakuntakeskus ennakkotilaukset 28.4.2020 mennessä p. 040 5898362/ Sari Lukka, munkit 1e.

Oulunsalon seurakunnassa ennakkotilaukset 24.4. mennessä p. 044 7453 853/Maija Sivula, munkit 1,50e/kpl.

Oulun seurakuntien yhteiset munkkitilaukset (perinteisen Vappukeidas-tapahtuman sijasta): pe 24.4. klo 13-16 (niin kauan kuin munkkeja riittää) p. 040 5747 105/Anneli Nieminen, munkit 1,50e/kpl

Julkaistu 22.4.2020, päivitetty 23.4.2020 tieto siman loppumisesta ja muutos seurakuntien yhteisen tilausnumeron kellonaikaan.

Wed Apr 22 16:26:00 EEST 2020