Kristiina Harjuautti vt. rekisterijohtajan virkaan Oulun aluekeskusrekisteriin

Oulun seurakuntayhtymän juristi Kristiina Harjuautti on valittu vt. rekisterijohtajan virkaan Oulun aluekeskusrekisteriin 7.2.-31.8.2024. Harjuautti hoitaa rekisterijohtajan tehtävän ohessa juristin tehtäviä.

Virkaan valittiin syksyllä 2023 Heikki Nissinen, joka irtisanoutui ja palaa takaisin Utajärven kirkkoherran virkaan. Vt. rekisterijohtajan virkaan haki 13 henkilöä.

Oulun aluekeskusrekisterissä hoidetaan kaikkien Oulun ev. lut. seurakuntien sekä 35 muun seurakunnan jäsenrekisteriasiat (kirkonkirjojenpito). Aluekeskusrekisterissä hoidetaan muun muassa virkatodistus-, sukuselvitys- ja sukututkimustilaukset, avioliiton esteiden tutkinnat sekä kirkollisten toimitusten rekisteröinnit.

Lisätietoa Oulun aluekeskusrekisteristä: www.oulunseurakunnat.fi/aluekeskusrekisteri

Aarne Kiviniemi
Aarne Kiviniemi