Kamarimusiikkia Yhteisvastuun hyväksi

Valoa kohti – Kynttilänpäivän konsertti avaa Yhteisvastuukeräyksen musiikillisesti Haukiputaalla ensi sunnuntaina, kynttilänpäivänä 4.2. klo 15.

Markku Korhonen.

Yhteisvastuukonsertissa esiintyy mm. klarinetisti Markku Korhonen. Kuva: Anna Jauhola.

Haukiputaan seurakuntakeskuksessa pidettävä konsertti alkaa kello 15. Konserttiin on vapaa pääsy ja 10 tai 5 euron ohjelmamaksu Yhteisvastuun hyväksi.

Konsertissa esiintyvät oululaisille tutut muusikot klarinetisti Markku Korhonen, pasunisti Erkki Hirsimäki ja pianisti Mikko Heininen. Markku Korhonen ja Erkki Hirsimäki ovat tehneet pitkän uran Oulu Sinfoniassa ja Mikko Heininen toimi lähes 20 vuotta pianomusiikin lehtorina Oulun Ammattikorkeakoulussa. Konsertin ohjelmassa on mm. J. Brahmsin, F. Lisztin ja R. Schumannin musiikkia.

Yhteisvastuu kerää tänä vuonna varoja nuorten hyväksi yksinäisyyden ja syrjäytymisen ehkäisemiseen.

Lisätietoa Yhteisvastuukeräyksestä.

Lisätietoja konsertista

Hannu Niemelä
Hannu Niemelä
Vastaava kanttori, Kirkkomusiikin rovastikuntavastaava.

Wed Jan 31 09:08:00 EET 2024