Viestintäjohtajan virka haettavana

Oulun seurakuntayhtymässä on haettavana viestintäjohtaja virka, sijoituspaikkana viestintäpalvelut. Hakuaikaa on 3.10. klo 15 saakka.

Piirroskartta, jossa Oulun pääkirkot.

Oulun seurakuntayhtymään kuuluu seitsemän seurakuntaa, yhtymän johto ja kuusi palveluyksikköä. Oulun seurakuntien jäsenmäärä on noin 150 000. Päätoimisia työntekijöitä on noin 400.

Viestintäpalvelut vastaa Oulun seurakuntayhtymän ulkoisesta ja sisäisestä viestinnästä. Se palvelee kaikkia oululaisia ja eri tiedotusvälineitä välittäen tietoa seurakuntien ja seurakuntayhtymän suunnitelmista, toiminnasta ja hallinnosta.

Viestintäjohtajan tehtävänä on viestintäpalvelut-yksikön johtaminen ja kehittäminen. Kelpoisuusehtoina ovat soveltuva ylempi korkeakoulututkinto sekä tehtävän hoitoa tukeva erikoistumiskoulutus. Virkaan valittavan on oltava evankelis-luterilaisen kirkon konfirmoitu jäsen.

Lisätietoa tehtävästä ja linkki hakemuksen jättämiseen.

Tehtävää koskeviin tiedusteluihin vastaa yhtymäjohtaja Pekka Asikainen, p. 040 772 6066.

Fri Sep 16 13:22:25 EEST 2022