Retki Lappari Activity Parkiin, Tornioon, 1-6 lk. (ent. Duudson Park) TÄYNNÄ!

to 9.5. klo 10.00 – to 9.5. klo 19.00
Kuva mainoksesta tietoineen. Taustakuvana liukumäki, joka sijaitsee kohteessa.

Elämystehdas Lappari, Tornio

Ilmoittautuminen on päättynyt

Lasten kevätretki Tornioon ja Haaparannalle.

TÄYNNÄ!

Perinteinen kevätretkemme suuntautuu tänä vuonna pohjoiseen: Lappis Activity Parkiin, Tornioon, sekä karkkikauppaan Haaparannalla.

Matkan hinta on 30e sisältäen bussikyydin, vakuutuksen Oulun seurakuntien jäsenille, pääsylipun Lappari Activity Parkiin (entinen Duudson Park) sekä ison hampurilaisaterian Lapparissa. Laskutus jälkikäteen sähköpostitse (huom. tarkista myös roskaposti-kansio).

Käymme päivän päätteeksi myös Haaparannalla sijaitsevassa karkkikaupassa, johon voitte halutessanne varata lapsellenne hieman taskurahaa mukaan. Ennakkotietona: Energiajuomat yms. ovat tällä reissulla kiellettyjen hankintojen listalla.

Ilmoittautuminen avautuu tämän sivun ylälaitaan ma 22.4. klo 18 ja päättyy pe 26.4. klo 18.

Retken aikataulu:

10 Lähtö Kirkon pihasta

12 Lappari

14 Ruokailu

16 Lähtö Lapparista Haaparannalle

17 Lähtö kotiin

19 Paluu kirkon pihalle

Lähdemme yhdellä isolla bussilla, johon mahtuu 50 ensimmäistä ilmoittautunutta. Matkalle lähtee 3 työntekijää sekä useita kerhonohjaajia, jotka toimivat tarvittaessa lasten leikkikavereina.

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Oulunsalon seurakunta