Perheiden kevätleiri Suvelassa

perhekuva

Suvelan leirikeskus

Ilmoittautuminen on päättynyt

Tervetuloa nauttimaan keväisestä tunnelmasta ja yhdessäolosta Kiiminkijoen rannalle.

Leirille menemme omin kyydein. Leiriläisille lähetetään leirikirje sähköpostilla. Leirillä on mahdollisuus ulkoilla, askarrella, musisoida, leikkiä, rentoutua ja hiljentyä. Iltaohjelmana on sauna halukkaille.

Lerin hinta: aikuiset 46€ (ei seurakunnan jäsen 66€), lapset 23€, (ei seurakunnan jäsen 43€), alle 4v ilmainen, sisaralennus -25%.

Hintaan sisältyy majoitus ja ruokailut (aamupala, lounas, välipala, päivällinen ja iltapala) sekä tapaturmavakuutus Oulun ev.lut. seurakuntien jäsenille.

Leirimaksu laskutetaan leirin jälkeen. Lisätietoja Tiina Huurre 050 3716 263 tiina.huurre@evl.fi.

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

https://asiointi.oulunseurakunnat.fi/enrolment/enrolment/A00AB8B274D1FA68918ABF2F77E7AB29 Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Myllytie 5
90500 Oulu