Avoimet ovet 1-6 -luokkalaisille

pe 19.4. klo 13.00 – pe 19.4. klo 16.00
Nuorisotila Repun sisäänkäynti Oulunsalon seurakunnan Toimitalolla.

Oulunsalon seurakunnan Toimitalo

Iloista ja vapaamuotoista yhdessäoloa ja tekemistä.

Nuorisotila Repun avoimissa ovissa voi viettää aikaa vapaamuotoisesti niin kavereiden kuin ohjaajienkin kanssa.

Tarjolla on erilaisia pelejä, kuten lautapelejä, pingis, darts, pöytäcurling, minikoripallo, Playstation 4, VR-lasit. Myös pienimuotoinen piirrustus-/askartelupiste löytyy.

Pleikkari- ja VR -pelivuorot varataan ohjaajalta ja sen yhteydessä pyydämme huoltajan puhelinnumeron mahdollisten vahinkotapausten varalta.

Kauniilla säällä laitamme myös pihapelejä tarjolle.

Pientä välipalaa on aina maksutta tarjolla (leipää, mehua, hedelmiä). Yleensä myös leivomme jotain hyvää yhdessä lasten kanssa - pannari on jo aika klassikko. Toisinaan tarjoamme myös lämpimiä aterioita.

Yhteiset kisailut on myös muodostunut tietynlaiseksi perinteeksi. Niihin voi osallistua halutessaan.

Toiveesta laitamme myös jonkin lasten elokuvan (max. K-7) pyörimään päiväkerhotilan puolelle.

Tervetuloa viihtymään!

T. Jani