Laulu- ja pianokonsertti

ke 17.4. klo 19.00 – ke 17.4. klo 20.00
Konservatorion opiskelijat

Kiimingin seurakuntakeskus

Esiintyjät koostuvat konservatorion pianisteista ja laulajista sekä ammatti- että syventävien opintojen puolelta: Lotta Heikkilä, Lauriina Pitkänen, Raisa Alasaarela, Anna Sitomaniemi, Milja Kaunisto, Eeva Luukkonen, Johanna Kesälahti, Emmi Konttila, Sampsa Lahti, Linnea Sankala ja Matias Sekiguchi.

Konsertin nimi on Sointujen synnyinmaa. Esitämme suomalaista lied-musiikkia, säveltäjinä mm. Merikanto, Madetoja, Melartin, Kaski, Kuula ja Hannikainen. Ohjelmistoa on harjoiteltu Oulun konservatorion lied-seminaarilla, opettajina Virve Karen ja Markus Vaara.
Sointujen synnyinmaa on osa konserttiviikkoa Konfest, joka on Oulun konservatorion ammattiopiskelijoiden vuosittain järjestämä festivaaliviikko.

Kiimingin seurakunta

Kanttori