On Mulla Onnenpäivä-konsertti

ti 16.4. klo 19.00 – ti 16.4. klo 20.00
Kuvassa opiskelijoiden ja opettajien yhteiskuva

Pyhän Tuomaan kirkko

Tervetuloa "On mulla onnenpäivä" -konserttiin, missä Oulun Konservatorion kirkkomusiikin opiskelijat jakavat musiikin kautta iloa ja onnen hetkiä. Illan ohjelmistossa kajahtelevat kuorolaulut, urkujen juhlavat sävelet, herkät yksinlaulut sekä koskettavat duetot, jotka yhdessä luovat tunnelman täynnä iloa ja valoa. Liity mukaan tähän musiikilliseen juhlaan, joka nostaa hymyn huulille ja sydämeen lämpöä!

Konsertti on  osa konservatorion järjestämää festivaalia.

Konfest 2024

Monenkirjava musiikki

Oulun seudulla 13.-21.4.2024

Oulun konservatorion ammattiopiskelijat järjestävät Konfest-festivaaliviikon, joka tuo musiikin monipuoliset värit kaikkien saataville. Ohjelmasta löytyy takuulla jokaiselle jotain: luvassa on esimerkiksi lastenmusiikkia, urkumusiikkia, jazz-tunnelmointia, metallimusiikkia ja kaikkea siltä väliltä.

Festivaaliviikon aikana opiskelijat jalkautuvat ympäri Oulun seutua esiintymään erilaisissa ympäristöissä. Esiintymispaikkoina toimivat muun muassa paikalliset ravintolat, ostoskeskukset, oppilaitokset ja palvelutalot.

Festivaalin tarkoituksena on tarjota yleisölle tasokasta elävää musiikkia matalalla kynnyksellä. Konsertit antavat myös opiskelijoille mahdollisuuden suorittaa tutkintoihinsa liittyviä näyttöjä oivallisessa ympäristössä.

”Vauvasta vaariin, kirkosta baariin ja aamusta iltaan.”

• Musiikki Musiikki

Linkki avautuu uudessa välilehdessä