Piispankamari

pe 12.4. klo 11.00 – pe 12.4. klo 13.00

Ylikiimingin asukastupa

Tule piipahtamaan kahville ja ostoksille sekä porisemaan kanssamme! Samalla kuulet kuulumisia maailmalta!

Piispankamari on avoinna joka viikko perjantaisin Ylikiimingin asukastuvalla. Voit tehdä vapaaehtoisten tekemiä käsityöostoksia lähetystyön hyväksi ja pistäytyä kahvilla ja porisemassa piispankamarin väen kanssa. Välillä lähetyssihteeri vierailee kertomassa lähetystyön kuulumisia. Vapaaehtoinen tarjoilumaksu käytetään piipankamarin tukemiin kohteisiin Vienan Karjalan lapsi- ja nuorisotyössä sekä Suomen Lähetysseuran kummikohteessa Tsholofelong -tukiohjelmassa Botswanassa. Mukaan voi ottaa keskeneräisen käsityön tai halutessaan tehdä käsitöitä myös lähetystyön hyväksi, jolloin materiaalitarvikkeet saa seurakunnasta.

Lämpimästi Tervetuloa piipahtaan tai viivähtämään uudet ja vanhat kävijät!

• Aikuisille Aikuisille
  • Lähetys- ja avustustyö Lähetys- ja avustustyö