Ankkurin aurinkoiset

to 11.4. klo 11.00 – to 11.4. klo 13.00

Pateniemenrannan seurakuntakoti Ankkuri

Avoin ryhmä aikuisille. Teemana suuri suklainen pääsiäismuna, josta kertomassa TkT Kari Kisko. Aloitamme myös himmeli-projektia ja saamme ensiopit himmelin tekoon. Ohessa voi tehdä palapeliä tai kutoa, lankoja on - ota omat puikot.

Ankkurin aurinkoiset on avoin ryhmä aikuisille, joiden päiväohjelmaan tämä sopii. Ohjelmassa on hartaus, kahvit ja vaihtuvia teemoja - siis yhdessä oloa ja vapaaehtoista tekemistä!

Kuulemme 11.4. suuresta suklaapääsiäismunasta, josta kertomassa TkT Kari Kisko. Aloitamme myös himmeli-projektia ja saamme ensiopit himmelin tekoon.

Ankkurin aurinkoiset kokoontuu parittomien viikkojen torstaisin kello 11.00-13.00 Pateniemenrannan seurakuntakoti Ankkurissa.

Juomme aluksi kahvit. Ohjelmasa on pieni hartaus ja vaihtuvan teeman mukaisia aiheita. Ohessa voi tehdä palapeliä tai voit edistää käsitöitäsi tai neuloa villasukkia lähetyksen/diakonian hyväksi. Lankoja on – ota omat puikot mukaan. Saat neuvoja käsitöiden edistämiseen halutessasi. Toimintaan ja teemoihin osallistuminen on vapaaehtoista.

Voit halutessasi auttaa kahvituksen laittamisessa ja tulla puolta tuntia aiemmin. Mukana diakoniatyöntekijä Pirita Satomaa.

Olet lämpimästi tervetullut mukaan, ilman ennakko ilmoittautumista!

Tuiran seurakunta

Diakoniatyöntekijä