Tanssia hartaudeksi ja terveydeksi

to 28.3. klo 12.30 – to 28.3. klo 13.30

Kastellin kirkko

Tanssia hartaudeksi ja terveydeksi -ryhmässä tanssitaan musiikin tahtiin helppoja askel -tai liikesarjoja.

Ryhmän motto: ”Tanssiminen vahvistaa kehotietoisuutta, virittää kehon hallintaa ja tehostaa hengittämistä. Tanssi voi myös samalla toimia rukouksena ja uudenlaisena hartauden harjoittamisena.”

Liike ja musiikki saa johdattaa meidät syvemmälle sanomaan ja itsemme kohtaamiseen. Et tarvitse aikaisempaa tanssikokemusta etkä hengellisten käsitteiden tuntemusta. Monissa tansseissa on myös käsiliikkeet, joten voit osallistua myös istuvana.

Ryhmä on tarkoitettu sekä miehille että naisille.

Ohjaajana toimii tanssin moniharrastaja ja pyhän tanssin ohjaaja Päivi Päivike

Kokoonnumme torstaisin klo 12.30-13.30 Kastellin kirkon seurakuntasalissa, Töllintie 38.

Kevätkauden ajan ryhmä kokoontuu 11.1.-11.4. välisenä aikana (paitsi hiihtolomaviikolla to 7.3. ei kokoontumista)

TERVETULOA KOKEILEMAAN!

ps. valitse jalkineet (tai paksut sukat), jotka eivät imeydy lattiaan ja aiheuta paljon kitkaa.

• Aikuisille Aikuisille

Linkki avautuu uudessa välilehdessä