Eino Grön - Vanhusten viikon juhlakonsertti

pe 7.10. klo 13.00

Oulujoen kirkko

Tervetuloa vanhusten viikon juhlakonserttiin!

Oulujoen seurakunnan vanhustenviikkoa juhlitaan Oulujoen kirkossa Eino Grönin konsertilla.

Tilaisuuteen on linja-autokuljetus: (ei matkan varrelta)

Bussi1: klo 12.00 Hönttämäen K-market – klo 12.10 Talvikankaan Sale, klo 12.25 Hintan seurakuntatalo, klo 12.35 Myllyojan seurakuntakoti - Oulujoen kirkko. Paluu samaa reittiä.

Bussi2: klo 12.15 Sanginsuun seurakuntatalo - Oulujoen kirkko. Paluu samaa reittiä.

Konsertti toteutetaan yksityisen ihmisen testamenttivaroista. Tilaisuus ja kuljetus ovat maksuttomia. Tilaisuudessa ei ole tarjoilua.

Tervetuloa konserttiin!

Diakoniatyöntekijä
Hintantie 89
90650 Oulu

Alueet: Laanila, Hintta, Kynsilehto, Parkkisenkangas, Puolukkakangas, Sanginjoki, Sanginsuu, Lapinkangas, Juurusoja, Heikkilänkangas, Madekoski, Pikkarala. Vastaanottotila: Hintan seurakuntatalo.

Diakoniatyöntekijä
Hintantie 89
90650 Oulu

Alueet: Myllyoja, Haapalehto, Kirkkokangas, Saarela, Kivikkokangas. Vastaanottotila: Myllyojan seurakuntatalo.