Kesäkahvila ja Kirkon avoimet ovet

Edustalla Kiimingin kirkon tapuli ja taustalla Kiimingin kirkko

Kiimingin kirkko

Kiimingin kirkon tapuli

Tule istahtamaan kahvikupposen äärelle porisemaan kanssamme ja tukemaan samalla lähimmäisiämme maailmalla!

Kesäkahvila on avoinna ti - ke - to klo 11-15 Kiimingin kirkon tapulissa kesäkuun ajan. Myynnissä on kahvilatuotteiden lisäksi Kiimingin seurakunnan vapaaehtoisten tekemiä käsitöitä. Maksuksi käy käteinen/ MobilePay. Tuotto lähetystyölle.

Myös Kiimingin kirkon ovet ovat avoinna koko kesäkuun ajan klo 13-15 (Huom! to 15.6. klo 13-14 ja to 23.6. klo 13-15 kirkko varattu!), jolloin kirkossa on seurakunnan työntekijä tavattavissa sekä mahdollisuus hiljentymiseen sekä virtuaaliseen kirkon esittelyyn.

Tervetuloa hyvää tekeville ostoksille ja porisemaan kanssamme sekä pistäytymään lämmintä tunnelmaa hehkuvassa Kiimingin kirkossa!

• Aikuisille Aikuisille
  • Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille
  • Lähetys- ja avustustyö Lähetys- ja avustustyö
  • Nuorille Nuorille

Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Diakoni
Kirkonniementie 6
90900 Kiiminki

Tehtäväalueina ovat: vanhustyö, surutyö, perhetyö ja kehitysvammaistyö. Toimin asiakastyössä kirkonkylän alueella.

vs diakoni
Kirkonniementie 6