Jouluiset tapahtumat

Tervetuloa jouluisiin tapahtumiin!

Oulujoen kirkon joulupolku 3.12.- 6.1.

Oulujoen kirkolla (Oulujoentie 69) on ensimmäisestä adventista loppiaiseen perinteinen joulupolku. Joulupolulla etsitään tällä kertaa joulun ihmettä. Joulun ihmeen etsinnästä kerrotaan qr-koodien takaa löytyviltä lyhyillä ja suloisilla videoklipeillä. Kulkemalla pienten lyhtyjä kannattelevien enkelien viitoittamalla polulla, tarina etenee kohti joulun ihmeen löytämistä.

Tarinan seuraaminen vaatii oman älylaitteen käyttämistä, riittää että puhelimessa on qr-koodin avaava sovellus.

Polun voi kiertää itsenäisesti päivisin aina loppiaiseen saakka. Polku ja videoilla kerrottu jouluinen tarina on suunnattu erityisesti lapsiperheille, mutta polun voi kiertää jokainen joka haluaa virittyä joulun tunnelmaan kauniissa kirkkopuistikossa.