Lahjaideoita jouluksi ja joululahjakeräykset

Ouluilo-keräys

Ouluilo-keräys auttaa vähävaraisia oululaisia. Lahjoita keräykseen haluamasi summa ja tulosta lahjoituskortti, jolla voit kertoa lahjoittaneesi Ouluilo-keräykseen ja samalla toivottaa hyvää joulua lahjansaajalle. Halutessasi voit kirjoittaa tyhjälle riville lahjoittamasi summan.

Katso lahjoitusohjeetLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Lataa lahjoituskorttiLinkki avautuu uudessa välilehdessä

DOM Second Hand

DOM Second Hand on Oulun ev.lut. seurakuntien ylläpitämä hyväntekeväisyysputiikki, joka myy laadukkaita second hand-tuotteita naisille ja miehille. Putiikki palvelee ti klo 10-16 ja ke-pe klo12-18 osoitteessa Asemakatu 17, Oulu. Tervetuloa ostoksille!

Lue lisää DOM Second Handin sivuilta.

Tuomiokirkkoseurakunnan joululahjakeräys

Tuomiokirkkoseurakunnan diakonia vastaanottaa erilaisia lahjakortteja annettavaksi joulun alla apua tarvitseville. Voit lahjoittaa esim. lahjakortteja ruokakauppaan, ravintoloihin, elokuvalippuja. Voit tuoda lahjasi Sofia seurakuntakeskuksen infoon, Isokatu 17, arkisin klo 9-16 kirjekuoressa. Kirjekuoren päälle merkintä Tkko/diakonia/Joulu.