Mainos.
Kuva: Sanna Krook.

Tervetuloa Ouluun perheneuvonnan neuvottelupäiville 7.–9.2.2024!

Päivien ohjelma järjestetään Sofia seurakuntakeskuksessa, Isokatu 17, ja Lapland Hotels Oulussa, Kirkkokatu 3. Vuonna 2024 tulee kuluneeksi 80 vuotta kirkon perheneuvontatyön käynnistämisestä.

Luovuutta parisuhteen ja yksilön hyvinvoinnin elementtinä käsitellään monipuolisesti niin luennoin kuin luovien menetelmien kautta. Katso päivien ohjelma.

Puhujina ovat

• Ursula Hallas, TeM, ryhmäpsykoterapeuttikouluttaja
  • Erva Niittyvuopio, rovasti, Suomen ev.lut. kirkon saamelaistyön sihteeri
  • Mari Valjakka, pastori, Saamelaiset kirkossa -hankkeen projektikoordinaattori
  • Mimmu Rankanen, TaT, kuvataideterapian professori, kouluttajapsykoterapeutti
  • Anne Anttonen, TM, paripsykoterapiakouluttaja

Katso lisätietoja puhujista

Päivien aikana on tarjolla lisäksi mielenkiintoista työskentelyä luovuuden lähteillä, viriketyöpajoissa (kanavat), iltaohjelmaa sekä Pohjolan valkean kaupungin omat palvelut. Torstain juhlaillallisen kruunaa Samuli Putron konsertti.

Tapahtuman järjestävät Pohjois-Suomen neuvottelukeskukset: Oulu, Kokkola, Ylivieska ja Rovaniemi yhteistyössä Oulun hiippakunnan tuomiokapitulin kanssa.

Sitovat ilmoittautumiset johtajien ja sihteerien kokoukseen 6.2. -7.2.2024 sekä neuvottelupäiville 7.2. – 9.2.2024 viimeistään pe 8.12.2023 Prime-linkin kautta. Katso lisätietoa ilmoittautumisesta.

Ennakkotehtävä

Jokainen keskus toimittaa omasta tiimistään ryhmäkuvan vaakakuvana ja sen mukana työntekijöiden nimet siinä järjestyksessä kuin he kuvassa ovat. Kuvatiedoston nimi tulee olla muodossa keskuksen nimi ja kuvan ottaja (esim. Oulun keskus Teija Teikäläinen). Kuva em. tietoineen toimitetaan Oulun vastaanottosihteerille marjo.oranen@evl.fi 8.12.2023 mennessä. Ryhmäkuvat nimien kera toimivat keskusten esittelyinä neuvottelupäivien nettisivuilla.

Tervetuloa Ouluun perheneuvonnan neuvottelupäiville 7.-9.2.2024!