Koulujen alkua juhlitaan perjantaina 12.8.

Oulun tuomiokirkkoseurakunnan Back to School -tapahtumassa juhlistetaan koulujen alkua.
Suursuo_THUMB.jpg

Oulun tuomiokirkkoseurakunta järjestää Back to School -koulunaloitustapahtuman Keskustan seurakuntatalossa (Isokatu 17) perjantaina 12.8. klo 17.30–19.

Alakoululaisille suunnatussa maksuttomassa tilaisuudessa esiintyy improryhmä Väläkky. Lisäksi iltaan kuuluu musiikkia, askartelua, arvontaa ja pientä purtavaa koulunaloitustunnelmissa.

”Koululaisille ja heidän läheisilleen kesäloman päättyminen, kouluarjen ja -aherruksen aloittaminen ei ole mikään pikku juttu. Siksi haluamme seurakuntana olla mukana starttaamassa yhdessä uutta lukuvuotta sekä siunaamassa koulun aloittavat lapset. Back to School -tapahtuma on hauska ja turvallinen tapa juhlistaa koulun alkua”, Oulun tuomiokirkkoseurakunnan nuorisotyönohjaaja Kaija Siniluoto kuvailee.

Tilaisuuteen voi tulla yksin, yhdessä kaverin tai vaikka vanhemman, isovanhemman tai kummin kanssa.

Julkaistu 2.8.2016
Kuva: Aarne Ormio