Kiimingin seurakunta – kotiseurakunta

Seurakuntamme koostuu noin 15 000 seurakunnan jäsenestä, joista valtaosa on lapsia ja nuoria. Jokaiselle löytyy oma paikka ja tehtävä. Ota paikkasi ja tartu tehtävään!

Vapaaehtoiselle työlle on myös aina tilaa. Olemme mukana monella tavalla ja tasolla jakaen elämän arkea. Olemme verkottuneet alueen eri toimijoiden kanssa yhteistyöhön.

Sinua kutsutaan mukaan

Viikoittaisesta toiminnasta ja tapahtumista saat tietoa kotisivujen kautta tai seurakuntalehdestä Rauhan Tervehdys. Olemme myös Facebookissa.

Tervehdin sinua apostolin sanoin: "Me rukoilemme, että eläisitte Herralle kunniaksi ja kaikessa hänen mielensä mukaan ja kantaisitte hedelmää tekemällä kaikkea hyvää ja kasvaisitte Jumalan tuntemisessa" (Kol. 1:10).

Jumalan siunausta elämääsi!

Pauli Niemelä
kirkkoherra

Tapahtumiin liittyen ajantasaiset tiedot löydät osoitteesta www.oulunseurakunnat.fi/tapahtumatLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Kiimingin kirkon jumalanpalvelukset lähetetään Virtuaalikirkon ja verkkoradiolähetyksen kautta.
Sisältöjä julkaistaan myös Kiimingin seurakunnan - YouTube -kanavallaLinkki avautuu uudessa välilehdessä.  Tulevat striimaukset näet tästä linkistäLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Kirkkoherranvirasto palvelee paikan päällä, puhelimitse ja sähköpostilla ma klo 9-16, ti-pe klo 9-14.

> Tulevat lähetykset verkossa ja radiossa

> Puhelinnumerot keskustelua varten

Kirkkoherra

Kiimingin seurakunnan seurakuntaneuvosto: Puheenjohtaja

Seurakuntasihteeri
seurakuntasihteeri

Prikka kiertoon -hävikkikasseja jaossa

Prikka kiertoon -hävikkikassin voi varata puhelimitse maanantaisin klo 10-11 p. 040 2422 176. 1 kassi/kk/asiakas.

Kasseja jaetaan parillisilla viikoilla kirkonkylältä, jolloin kasseja tuodaan myös Yli-Iihin ja parittomilla viikoilla Jäälistä, jolloin kasseja tuodaan myös Ylikiiminkiin.