Kerro tarinasi Pyhän Tuomaan kirkosta

Mikä Pyhän Tuomaan kirkon merkitys on sinulle? Mihin elämäsi käännekohtiin Pyhän Tuomaan kirkko liittyy?

Pyhän Tuomaan kirkon sisätila, penkeillä ihmisiä takaapäin.

Juuri nyt keskustelemme Pyhän Tuomaan kirkon tilanteesta ja keräämme tarinoita arkistoon tuleville sukupolville luettavaksi Pyhän Tuomaan kirkon merkityksestä.

Onko sinulla tarina tai tarinoita kerrottavana? Voit jättää niitä 31.5.2024 mennessä joko alla olevalla lomakkeella tai sähköpostitse: tiedottaja.oulu@evl.fi. Kerro viestissäsi myös, annatko luvan julkaista tarinasi.

Jos annat luvan tarinasi julkaisemiseen, julkaisemme harkintamme mukaan tarinoita esimerkiksi verkkosivuilla tai Rauhan Tervehdys -lehdessä. Riippuen lopullisen tarina-aarteiston laajuudesta voimme pohtia tarinoille myös muuta käyttöä.

Olemme yhteydessä kirjoittajiin, joiden tarinoita mahdollisesti julkaisemme.

Lomakkeella pyydettäviä henkilö- ja yhteystietoja käytetään vain mahdollisiin yhteydenottoihin tarinoiden julkaisemiseen littyen.

Kiitos tarinastasi!

Lue Rauhan Tervehdyksestä juttu 15.4.2024 pidetystä keskustelutilaisuudesta

Kerro tarinasi Pyhän Tuomaan kirkosta

Kerro muistosi tai tarinasi, jotka liittyvät Pyhän Tuomaan kirkkoon.

Lupa tarinan julkaisemiseen