Avoimet työpaikat

– töihin Oulun ev.lut. seurakuntayhtymään?

Oulun seurakuntayhtymään kuuluu seitsemän seurakuntaa, yhtymän johto ja seitsemän palveluyksikköä. Jäsenmäärä on noin 145 000. Päätoimisia työntekijöitä on noin 400.

KirkkoRekry-palvelu

Oulun seurakuntayhtymän avoimet työpaikat löydät KirkkoRekry-palvelusta sekä alempana tällä sivulla olevasta luettelosta (jos paikkoja on avoinna).

KirkkoRekry-palvelu tarjoaa työnhakijoille työvälineet työpaikkojen hakemiseen sekä tietoa työskentelystä kirkon tehtävissä.

Rekisteröidy KirkkoRekry-palveluunLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Voit täyttää tehtäväkohtaisen hakemuksen tai mikäli sopivia työpaikkoja ei tällä hetkellä ole avoimena, voit jättää avoimen hakemuksen. Avoimia hakemuksia hyödynnetään, kun Oulun ev.lut. seurakuntayhtymään haetaan määräaikaisia työntekijöitä tai sijaishenkilökuntaa.

Jokaisen rekrytoinnin lähtökohtana ovat ammatillinen osaaminen, koulutus ja työkokemus.

Pappien avoimet työpaikat

Oulun hiippakunnan pappien avoimet työpaikat löytyvät Oulun hiippakunnan sivulta.