Hiljaisuuden joogan iltaryhmä Sofiassa

ke 3.4. klo 17.30 – ke 3.4. klo 19.00
enkelin kädet

Sofia seurakuntakeskus

Hiljaisuuden joogan ryhmä kokoontuu keskustassa seurakuntakeskus Sofiassa. Aiempaa kokemusta et tarvitse ja mukaan voit tulla koska vain, mutta laita ennen tuloasi sähköpostia ohjaajille. Hiljaisuuden joogassa on lempeää hengellisyyttä ja liikettä, tämän vuoksi se sopii kaikille!

Ryhmä kokoontuu keskiviikkoisin 10.1.- 29.5. klo 17:30  - 19:00. Jokaisella kerralla tehdään Hiljaisuuden joogan perusharjoitus, jonka kesto on n. 1,5h. Ryhmään voit ilmoittautua sähköpostilla hannele.heinonen@evl.fi tai lauri.holma@evl.fi

Harjoitukseen tullessasi ota mukaan jooga- tai jumppamatto (ilmoita jos tarvitse lainamaton) ja juomapullo. Vaatteiksi sopivat parhaiten ne, joissa on helppo ja hyvä liikkua. Rentoutushetkiä varten on hyvä olla lämmintä vaatetta ja voit ottaa myös oman viltin mukaan, jos haluat.

Osallistuminen on ilmaista.

• Aikuisille Aikuisille