Hiljaisuuden jooga Yhteisvastuulle

pe 3.5. klo 18.30 – pe 3.5. klo 20.00
Tekstiä ja Hiljaisuuden joogan logo sekä Yhteisvastuukeräyksen logo

Oulunsalon seurakunnan Toimitalo

Tule osallistumaan Hiljaisuuden joogan perusharjoitukseen. Hiljaisuuden jooga sisältää nimensä mukaisesti hiljaisuutta sekä joogaa, joka tuo lajiin fyysiset harjoitukset, hengityksen hallinnan ja mielen keskittymisen. Harjoituskokonaisuudessa yhdistyvät lempeät kehoa hoitavat liikkeet, hiljentyminen, hengellisyys ja rukous.

Harjoitukseen tullessasi ota mukaan jooga- tai jumppamatto (tai ilmoita ennakkoon, jos tarvit lainaksi) ja juomapullo. Vaatteiksi sopivat parhaiten ne, joissa on helppo ja hyvä liikkua. Rentoutushetkiä varten on hyvä olla lämmintä vaatetta ja voit ottaa myös oman viltin ja tyynyn, jos koet, että ne olisivat hyviä mukavuustekijöitä. Ja tule sellaisena kuin olet, Hiljaisuuden jooga sopii kaikille!

Osallistumismaksu 10e lahjoitetaan Yhteisvastuukeräykselle.

Ilmoittautumiset hannele.heinonen@evl.fi

• Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä