Nuorten rovastikunnallinen telttaleiri

pe 9.8. klo 16.30

Rokuan leirikeskus

Ilmoittaudu tästä Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Tervetuloa mukaan perinteiselle Nuorten telttaleirille Rokualle

Ilmoittaudu mukaan perinteeksi käyneelle nuorten telttaleirille Rokualle 9.-11.8.2024.

Leiri on tarkoitettu vuoden 2024 rippikoululaisille ja sitä vanhemmille nuorille.

Nuorten telttaleirillä majoitutaan teltoissa (seurakunnan puolijoukkueteltoissa tai omissa) ja ulkoillaan paljon. Pelaamme PaintBallia, laskeudumme vaijerilla Pookivaaran palotornista, seikkailemme, askartelemme, saunomme ja uimme. Leirin ohjelma on väljä ja leiriläiset saavat itse valita, mihin toimintoihin osallistuvat. Leirille mahtuu mukaan 110 Oululaista ja Iiläistä nuorta.

Hinta: 28€ sis. matkat, majoituksen teltoissa, ohjelman, ruuat ja vakuutuksen leirin ajalle. (Lasku tulee leirin jälkeen sähköpostiin)

Leirille lähdetään perjantaina n. klo 17 ja paluukyyti lähtee sunnuntaina Rokualta n. klo 14.30. Tarkempi bussiaikataulu ja muut tiedot saat leirikirjeessä, joka tulee sähköpostiisi noin kolme viikkoa ennen leirin alkua.

• Nuorille Nuorille

Järjestäjä

Haukiputaan seurakunta, Karjasillan seurakunta, Kiimingin seurakunta, Oulujoen seurakunta, Oulun tuomiokirkkoseurakunta, Oulunsalon seurakunta, Tuiran seurakunta