Kalaleiri

Montan leirintäalue

Ilmoittautuminen on päättynyt

Kalastusleiri Montan leirintäalueella

Oulujoen seurakunta järjestää yhteistyössä Kiimingin seurakunnan sekä Suomen vapaa-ajan kalastajien kanssa lasten ja nuorten kalastusleirin Montan leirintäalueella 3.-6.6.2024. Leiri on tarkoitettu sinulle, joka viihdyt vesistön äärellä päivät ja haluat kalastaa ja oppia kalastusta!

12 vuotta täyttäneet voivat osallistua leirille yksin. Alle 12-vuotiaat tarvitsevat mukaansa aikuisen huoltajan.

Leirillä majoitutaan pienissä 4-6 hengen mökeissä leirin isosten tai aikuisten kanssa. Leirllä kalastellaan päivät isosryhmissä. Leirillä on mahdollisuus sekä viehekalastukseen että ongintaan Oulujoen rannassa. Leirilä on käytössä myös veneitä. Lisäksi leirillä on mukana ammattiopas venekalastukseen, ja jokaiselle tarjotaan mahdollisuus osallistua opastetulle viehekalastusretkelle veneellä leirin aikana (Jarkko Auno, Finnaction).

Lyhyesti:

- 3.-6.6. Montan leirintäalueella Muhoksella

- Leirille saavutaan ja leiriltä lähdetään omin kyydein

- Leirimaksu 90€/henkilö sisältää majoituksen, ylläpidon, kalastusluvat, ohjausta sekä opastetun venekalastusretken.

- 12 vuotta täyttäneet voivat lähteä yksin, nuoremmat huoltajan seurassa.

- Ilmoittautuminen auki 22.3.-26.4.

Lisätietoja:

Purtsi Putila                                                      Ville Valtonen

0405062883                                                     0443161451

pertti.putila@evl.fi                                            ville-valtteri.valtonen@evl.fi

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille
  • Nuorille Nuorille