Mielenhyvinvointia luonnosta

ke 22.5. klo 8.30 – pe 24.5. klo 16.00

Rokuan leirikeskus

Ilmoittaudu tästä Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Mielenterveyskuntoutujien leiri

Tervetuloa mukaan mielenterveyskuntoutujien leirille nauttimaan luonnon rauhasta, ihastelemaan kauniita maisemia ja pysähtymään. Leiri on tarkoitettu kaikille Oulun seurakuntayhtymän alueella asuville henkilöille. Leirille voidaan ottaa vain henkilöitä, jotka selviytyvät omatoimisesti leiriolosuhteissa. Leirin ohjaajina toimivat diakoniatyöntekijät Saila Luukkonen, Heli Puuperä ja Mielenvireys ry:n työntekijä Hanna Kosonen. Leirille valituille lähetetään leirikirje. Leirin hinta 51€ (71€) Sisältää matkat, majoituksen 2hengen huoneessa, ruokailut ja ohjelman. Mielenvireys on mukana tukemassa leiriläisten omavastuuosuutta 20€/henkilö. Normaali leirimaksu 71€.

Leirille haetaan sähköisesti osoitteessa: www.oulunseurakunnat.fi/tule-mukaan.  Mielenvireydessä autamme hakemuksen täyttämisessä. Lisätietoja voit kysellä Mielenvireys ry:stä Hanna Kosonen p. 041 5485177

Kaikki seurakunnat

Diakonissa, Intiön ja Raksilan alue, Myllytulli, Oulun tuomiokirkkoseurakunta