Aikuisrippikoulu ryhmässä

la 18.5. klo 10.00
mainoskuva aikuisrippikoulu

Tuiran kirkko

Ilmoittaudu tästä Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Aikuisrippikouluryhmä kaikille oululaisille

Naimisiin, kummiksi, kirkon jäseneksi? Oletko parhaillaan elämän taitekohdassa, jossa kirkkoon liittyminen on tullut ajankohtaiseksi, tai haluatko muuten vain tutustua kristinuskoon ja sen kysymyksiin?

Aikuisrippikouluryhmä on mahdollisuus jakaa ajatuksia ja kokemuksia yhdessä toisten kanssa ryhmäläisten mielenkiinnonkohteista käsin. Yhden viikonlopun aikana otetaan tehotarkasteluun kristinuskon oppi ja kristillinen elämä. Ennen opetusviikonloppua ryhmää vetävä pappi ottaa sinuun yhteyttä ja sopii tutustumistapaamisen ja muutaman ennakkotehtävän.

Aikuisrippikouluviikonloppu päättyy konfirmaatioon Tuiran kirkon iltamessussa. Konfirmaation ja rippikoulun myötä sinusta tulee täysivaltainen luterilaisen kirkon jäsen. Rippikouluun voi tulla myös vapaasti tutustumaan kristinuskoon ilman ajatusta jäseneksi liittymisestä. Konfirmaatiota ennen kastetaan ne rippikoululaiset, joita ei ole kastettu aiemmin elämässä.

• Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

Ota yhteyttä

Seurakuntapastori, Karjasilta-Kaukovainio aluetyö. Karjasillan rippikouluvastaava.
Karjasillan seurakunta
Kotkantie 3B1, 2. krs