Retki Kirkon juhlille Tampereelle

pe 17.5. klo 7.49 – su 19.5.
piirretty Näsineula, sydän,

Tampere

Ilmoittautuminen on päättynyt

Kirkon juhlien ohjelma tulee olemaan ennennäkemättömän tasokas. Luvassa on ajankohtaiskeskusteluja, musiikkia, kulttuuria sekä ajatusten, uskon ja elämänkatsomusten vuoropuhelua. Kirkon juhlien ohjelman kantavana ajatuksena on vahvistaa toivoa tulevaisuuteen. Juhlilla on suuri kuoro tapaaminen sekä lähetysjuhlien ohjelmaa.

Lähdemme junalla perjantai aamuna kello 7.49, tule ajoissa asemalle saat liput siellä. Tampereella majoitumme Scandic hotelli Cityssä. Paluumatkalle lähdetään rautatieasemalta sunnuntaina kello 14.02.

Juhlien ohjelman näet www.kirkonjuhlat.fi/ohjelma

Päälava on Keskustorilla.

Juhlilla on paljon ilmaista ohjelmaa. Lisäksi on ohjelmaa johon tarvitaan pääsylippu. Lipun voit ostaa osoitteesta www.kirkonjuhlat.fi/liput Liveto palvelusta.

Retken hinta 180 e (sisältää majoituksen, junaliput sekä vakuutuksen Oulun seurakuntien jäsenille)

Ilmoittaudu mukaan 26.4.2024 mennessä.

• Aikuisille Aikuisille
  • Lähetys- ja avustustyö Lähetys- ja avustustyö

Lisätietoja kirkon juhlista. Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Kaikki seurakunnat