Iltakerta Ankkurin aurinkoisille

to 2.5. klo 17.00 – to 2.5. klo 20.00
Kuvassa tapahtuman tietoa tekstinä sekä taustalla sulka veden pinnalla, jossa heijastuksia.

Pateniemenrannan seurakuntakoti Ankkuri

Avoin ryhmä aikuisille. Tämän kertaisen extra-iltatapaamisen teemana on perhesalaisuudet ja traumat. Asiantuntijavieraana LL, Perheterapeutti Sirkku Suontausta-Kyläinpää.

Ankkurin aurinkoiset on avoin ryhmä aikuisille, joiden päiväohjelmaan tämä sopii. Ohjelmassa on hartaus, kahvit ja vaihtuvia teemoja - siis yhdessä oloa ja vapaaehtoista tekemistä!

Tällä kerralla 2.5. kokoonnumme poikkeavaan aikaan, eli illalla klo 17-20! Teemana on perhesalaisuudet ja traumat: Miten ne vaikuttavat? Mitä niille voi tehdä? Asiantuntijavieraana on LL, Perheterapeutti Sirkku Suontausta-Kyläinpää.

Ankkurin aurinkoiset kokoontuu parittomien viikkojen torstaisin kello 11.00-13.00 Pateniemenrannan seurakuntakoti Ankkurissa.

Juomme aluksi kahvit. Ohjelmasa on pieni hartaus ja vaihtuvan teeman mukaisia aiheita. Ohessa voi tehdä palapeliä tai voit edistää käsitöitäsi tai neuloa villasukkia lähetyksen/diakonian hyväksi. Lankoja on – ota omat puikot mukaan. Saat neuvoja käsitöiden edistämiseen halutessasi. Toimintaan ja teemoihin osallistuminen on vapaaehtoista.

Mukana diakoniatyöntekijä Pirita Satomaa.

Olet lämpimästi tervetullut mukaan, ilman ennakko ilmoittautumista!

• Aikuisille Aikuisille

Linkki avautuu uudessa välilehdessä