Iltamessu

la 27.4. klo 17.00 – la 27.4. klo 18.00
Kastellin kirkon lasi-ikkuna ja lähetyskynttelikkö

Kastellin kirkko

Tervetuloa Iltamessuun Kastellin kirkkoon! Iltamessussa on tilaa hiljaisuudelle, rukoukselle ja levolle Jumalan äärellä.

Iltamessussa saarnan tilalla on hiljaisuus. Musiikista vastaa Taizé-lauluryhmä, laulamme Taizé-lauluja.

Klo 16 on kirkkosalissa palvelutehtävien jakaminen messuun, olet tervetullut toteuttamaan messua eri tehtäviin: ovelle toivottamaan tervetulleeksi ja jakamaan laulukirjoja, ehtoollisavustukseen, tekstinlukuun, rukousavustajaksi tai somistamaan sivualttarit.

Teetä tarjolla messun jälkeen. Jos toivoisit pääseväsi auttamaan teen keittämisessä, olethan etukäteen yhteyksissä Maija Hyvöseen (maija.hyvonen@evl.fi). Otamme mielellämme niin yhdistysten kuin seurakuntalaisten avun teen keittämisessä vastaan!

(Kuva: Lea-Sesilia Ljokkoi)

• Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä