Torstaikerho

to 25.4. klo 9.30
Kuvassa kirja, jonka päällä silmälasit, ja kahvikuppi pyöreän puutarjottimen päällä sekä taustalla kaksi kukkamaljakkoa, joissa sini-valkoiset kukat

Yli-Iin Rauhanyhdistys

Tule porisemaan ja kahvittelemaan yhdessä toisten kanssa! -Välillä kuullaan myös kuulumisia maailmalta!

Torstaikerho kokoontuu nimensä mukaisesti joka toinen viikko torstaisin väistötiloissa Yli-iin Rauhanyhdistyksellä, kunnes uusi Yli-Iin seurakuntakoti otetaan käyttöön. Kerhossa jutustellaan aina kullakin kerralla vaihtuvan teeman pohjalta ja välillä kuullaan myös kuulumisia lähetystyöstä. Kerhon lopuksi pidetään arpajaiset. Voit ottaa mukaan halutessasi arpavoiton. Arparaha käytetään kevätkaudella yhteisvastuun ja syyskaudella lähetystyön hyväksi.

Lämpimästi Tervetuloa mukaan uudet ja vanhat kerholaiset!

• Aikuisille Aikuisille
  • Lähetys- ja avustustyö Lähetys- ja avustustyö