Nuorten aikuisten ilta - etsiville ja löytäneille

ke 24.4. klo 18.00 – ke 24.4. klo 19.30
Vanha musta metallinen avain haalealla pohjalla

Sofia seurakuntakeskus

Nuorten aikuisten ryhmä - tukena etsiville, vahvistuksena uskolle

Ryhmä on sinulle, joka haluat pohtia uskoa ja hengellisyyttä, kuulla toisten kokemuksia ja mahdollisesti jakaa omia ajatuksia. Oletko juuri löytänyt uuden näkökulman uskoon ja hengellisyyteen? Etsitkö vielä omaa tapaasi uskoa tai suhdettasi kirkkoon? Ryhmästä löydät muita samassa tilanteessa olevia nuoria aikuisia.

Tapaaminen alkaa lyhyellä alustuksella jonka jälkeen keskustellaan alustuksen pohjalta. Voit osallistua keskusteluun ja jakaa omia ajatuksia tai kokemuksia. Tai halutessasi voit tulla vain kuuntelemaan.

Ryhmä on suunnattu 20-30-vuotiaille ja sitä ohjaavat nuorisotyönohjaaja Mono Kuoppala ja pastori Matias Leskinen. Ole yhteydessä Monoon tai Matiakseen jos haluat kysyä lisää. Kirkon jäsenyys ei ole edellytys ryhmään osallistumiselle.

• Nuorille Nuorille
  • Aikuisille Aikuisille

Kaikki seurakunnat

vs. seurakuntapastori, nuoret aikuiset ja kasvatustyö