Nukkemiitti

su 21.4. klo 15.00 – su 21.4. klo 18.00
Kuvassa pienessä pallossa nukke ja diakoni Pirita sekä kutsu tapaamiseen lisätietoineen.

Pateniemenrannan seurakuntakoti Ankkuri

MiniDiakoni-nukke kutsuu Nukkemiittiin harrastajia ja siitä kiinnostuneita. Tapaamisessa mahdollisuus myös tuunata ja askarrella. Kahviosta ja materiaaleista vapaaehtoinen maksu Yhteisvastuun hyväksi.

MiniDiakoni-nukke kutsuu: Nukkemiittiin sunnuntaina 21.4.2024 klo 15-18 välillä os. Pateniemenranta 3, 90800 Oulu

Kenelle? Nukke- ja ministelyharrastajille ja kiinnostuneille

Mitä? Tapaaminen, tuunausta, osta/myy/vaihda, yhdessäoloa ja kahvittelua

* Mahdollisuus tuunata ja askarrella! Ota omia välineitä ja materiaaleja mukaan. Jonkin verran välineitä ja materiaalia saatavilla.

Tuunausmateriaaleja ja pientä purtavaa tarjolla. Vapaaehtoinen maksu Yhteisvastuu-keräyksen hyväksi.

Yhteystiedot: pirita.satomaa@evl.fi, 040 5157 267
Instagram: @piritadiakoni

Osoitteessa on Pateniemenrannan srk.koti Ankkuri, joka on samassa rakennuksessa K-Market Pateniemenrannan kanssa.

• Nuorille Nuorille

Järjestäjä

Tuiran seurakunta, Haukiputaan seurakunta, Karjasillan seurakunta, Kiimingin seurakunta, Oulujoen seurakunta, Oulun seurakuntayhtymä, Oulun tuomiokirkkoseurakunta, Oulunsalon seurakunta

Diakoniatyöntekijä