Tuiran kirkolla kokoontuva Krito-ryhmä

to 28.3. klo 18.00 – to 28.3. klo 20.00
Krito-mainos

Tuiran kirkko

Tuiran kirkon Maininki-salissa, käynti B-ovesta. Ovet avataan 10 min ennen ryhmän alkamista.

HUOM! Ryhmä täynnä! Sielunhoidollinen vertaisryhmä, jossa käsitellään elämän eri osa-alueita, tunteita ja kipukohtia. Ryhmä kokoontuu torstaisin klo 18-20 aika välillä 22.2 - 25.4.

Työskentelylle antavat turvaa raamit, joissa painottuvat luottamuksellisuus ja se, että kullakin on mahdollisuus käyttää yhtä paljon aikaa oman tarinansa kertomiseen. Kuulluksi tuleminen on arvokas ja hoitava kokemus. Käytämme ryhmässä Lupa tuntea -kirjan materiaalia. (M.Sinkkonen, P.Tähtinen)

Ryhmässä käytetään keskustelun, kirjoittamisen ja taideterapeuttisen työskentelyn menetelmiä.

Ryhmän ohjaajana toimii koulutettu Krito-ohjaaja:

Riikka Pitkänen, sosionomiAMK diakoni, ratkaisukeskeinen taideterapeutti -opiskelija

Tuiran seurakunta