Rakkauden voima-konsertti

la 25.5. klo 18.00 – la 25.5. klo 19.00
kuva muusikoista

Pyhän Tuomaan kirkko

Matka aarioiden ja liedien kautta rakkauden eri vaiheisiin ja tekoihin. Musiikkia mm. säveltäjiltä Cécile Chaminande, Theodoro Valecáreel, Richard Strauss. Milagros Samanamud Loli sopraano Tuukka Lukkaroinen, piano

Vapaa pääsy, ohjelma 10 e, käteinen

Milagros Samanamud Lol opiskelee klassista laulua OAMK:ssa Soile Isokosken johdolla: musiikkipedagogin opinnot ovat loppusuoralla. Syyskuussa 2023 hän osallistui Suomen Lied-Akatemian mestarikurssille Isokosken oppilaana. Hän lauloi Akademiska Orkesterin, Florakören ja Brahe Djäknarin solistina Adventtikonserteissa 2021 ja 2022, johtajinaan Ulf Långbacka ja Sauli Huhtala. 2022 Loli lauloi TFO:n Nuori solisti -konsertissa G.Verdin È strano, é strano scena -aarian sekä Violettan aarian (La Traviata). Muusikon ammattitutkinnon hän suoritti 2013 Helsingin Konservatoriossa pääaineenaan klassinen laulu, opettajanaan Hanna-Leena Haapamäki. Kuorojen jäsen: Key Ensemble, HFK 2010-11, SOF-kuoro 2012-13 ja Staatsoper Berlin Konzertchor/Apollochor 2015-20. Hän lauloi Berliinissä myös Elgarin The Dream of Gerontious -teoksen kuorossa 2016 Daniel Barenboimin johdolla sekä työharjoittelussa 2017 Schiller Theaterissa Staatsoperin kuorossa Straussin Die Frau ohne Schatten, johtajanaan Zubin Mehta.

Tuukka Lukkaroinen löysi pianonsoiton maailman opettajaan Adrienn Fodor. Lukion jälkeen musiikki vei kokonaan mennessään ja seuraavaksi kiikarissa oli musiikkipedagogin opinnot Oulun ammattikorkeakoulussa. Jouko Tötterströmin johdolla valmistui B-tutkinto syksyllä 2022. Tuukka on esiintynyt Oulun yliopiston kamariorkesterin solistina ja ottanut osaa XII Leevi Madetoja -pianokilpailuun. Mestarikursseilla oppia on tullut muun muassa Vanessa Cunhalta, Pauliina Tukiaiselta ja Bengt Forsbergilta.

Tuiran seurakunta