Kesäunelmia -kevätkonsertti

Pyhän Andreaan kirkko

Oulun laulun kevätkonsertti

Oulun Laulun kevätkonsertti ”Kesäunelmia”, johtajaa Suvi Kostamo

Konserttissa kuullaan mm. Kesäyö, Tuuli hiljaa henkäilee, sekä uudempia lauluja Waldemar Åhlénin Sommarpsalm, Asko Wilénin Keinuva tie ja Mia Makaroffin Laulua elämä soi.

Sekakuoro Oulun Laulu perustettiin vuonna 1921 Nuorten Sekakuoron nimellä Oulun NMKY:n juhlaa varten. Kuoro on esiintynyt ulkomailla Englannissa, Saksassa, Pohjoismaissa ja Unkarissa. Kuoro on osallistunut myös monille laulujuhlille, viimeksi kesällä 2022 Sulasolin laulujuhlille Jyväskylässä.

Viimeaikaisista kuoronjohtajista Kristian Heberg johti kuoroa pisimpään eli 13 vuotta. Hänen aikanaan vakiintuivat jouluiset ja keväiset kahvikonsertit. Oulun Laulu vierailee laitoksissa sekä esiintyy pyynnöstä erilaisissa tilaisuuksissa. Se pitää leirejä ja konsertteja lähipaikkakunnilla.

Nykyinen johtaja, musiikin maisteri Salla Kostamo on johtanut Oulun laulua syksystä 2023 alkaen.

Karjasillan seurakunta

Kanttori, Kaakkurin aluetyö