Yhteisvastuu-nuortenilta pe 1.9.2023 klo 18-20 Oulun kauppakeskus Valkeassa

Mainos tapahtumasta.

Tapahtuma yhtä aikaa, yhtenä iltana, livenä ja streamissa sekä seurakuntien nuortenilloissa ympäri Suomen!

Hei sinä seurakunnassa nuorten parissa työskentelevä!

Tältä sivulta löydät ajankohtaista tietoa Oulun kauppakeskus Valkeassa järjestettävästä valtakunnallisesta Yhteisvastuu-nuortenillasta 1.9. klo 18-20. Nuortenilta striimataan, ja sitä voi seurata mistä päin tahansa.

Livenä ja streamissa

Livenä: Valtakunnallinen Yhteisvastuu-nuortenilta järjestetään paikan päällä Oulussa Kauppakeskus Valkeassa.
Nuortenillan pääosassa ovat itseoikeutetusti nuoret. Luvassa nuorten tekemiä Yhteisvastuu-videoita, keskustelua nuorten väkivallasta ja musiikkia tulevaisuuden tähtiesiintyjiltä. Ilta huipentuu Elias Kaskisen konserttiin klo 19.

Streamissa: Kutsumme kaikki seurakunnat viettämään yhteistä nuorteniltaa verkon välityksellä Virtuaalikirkkoon osoitteeseen www.virtuaalikirkko.fi/kirkko/virtuaalikirkko/nuortenilta. Illan kulkuun voi osallistua omien nuorten kanssa kuvin ja kommentein. Ennen nuortenillan alkua voi järjestää nuorten kanssa esimerkiksi Yhteisvastuukeräys-tempauksen omalla paikkakunnalla.

Illan aikana luvassa mm.

• Rap-artisti Mihkku
  • Keskustelua asiantuntijoiden kanssa nuorten väkivallasta
  • Piispa Jukka Keskitalo
  • Artisti Elias Kaskinen

Verkkosivut viestintään ja jakamiseen

Tapahtuman valtakunnallinen sivu markkinointia varten: www.yhteisvastuu.fi/nuortenilta

Tapahtuman sivu Oulun seurakuntien verkkosivuilla: www.oulunseurakunnat.fi/yvnuorteniltaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Tapahtuman suora lähetys virtuaalikirkossa (www.virtuaalikirkko.fi)

Ohjeita ja materiaalia

Katso tästä liitteestä ohjeet kuvien ja videoiden lähettämiseen ennakkoon tapahtumajärjestäjälle.Linkki avautuu uudessa välilehdessä (pdf-tiedosto)

Katso tästä liitteestä vinkkejä, miten seurakuntasi voisi järjestää nuortenillan ja olla mukana illassa streamin välityksellä.Linkki avautuu uudessa välilehdessä (pdf-tiedosto)

Tästä linkistä löydät runsaasti materiaaleja viestintään ja markkinointiin eri kanavissa.

Tervetuloa mukaan!