Vapaaehtoistehtäviä Kirkkopäivillä ja Lähetysjuhlilla 20.-22.5.

#YHDESSÄ2022-viikonloppua vietetään Oulussa paikan päällä järjestettävänä live-tapahtumana 20.-22.5.2022. Tarjolla on monipuolisia vapaaehtoistehtäviä - ilmoittaudu mukaan!

Kirkkopäivien logo

Kirkkopäivien ja Lähetysjuhlien ohjelmien punaisena lankana kulkee keskustelukulttuuri ja sen muutos teemalla KUUNTELEN. YMMÄRRÄN. KUNNIOITAN.

Tulossa on terveysturvallinen tapahtuma, jonka tapahtumapaikat sijoittuvat Oulun keskustaan ja sen ympäristöön lähelle toisiaan. Maksulliset tapahtumat keskittyvät teatteriin, maksuttomat tuomiokirkkoon. Lisäksi tapahtumapaikkoina ovat myös Rotuaari, seurakuntatalot – ja monet muut.

Runsaan kulttuuritarjonnan ja puheohjelmien lisäksi päivien ohjelmassa näkyvät niin paikallisuus kuin kansainvälisyys sekä erilaiset puisto- ja katutapahtumat.

Kiinnostaako sinua vapaaehtoistehtävät Kirkkopäivien ja Lähetysjuhlien 20.-22.5.2022 aikana?

Tarjolla on monenlaisia tehtäviä, esimerkiksi:

•    saliemännöinti ja -isännöinti
•    järjestyksenvalvonta
•    infopisteellä työskentely
•    paikallisten ohjelmien toteuttaminen
•    nuorten ohjelman toteuttaminen: tekniikka, sisältö
•    opasteiden ja juhlamainosten asentaminen ja purkaminen
•    rakennustehtävät
•    somistus
•    lähetystorin myynnin hoitaminen
•    messujen toteuttaminen
•    kolehtien keräys ja käsittely
•    kutsuvieraiden ja talkoolaisten ruokapalvelu

Jos kiinnostuit, ilmoittaudu vapaaehtoiseksi.

Lisätietoja Kirkkopäivistä ja Lähetysjuhlista

Wed Feb 09 12:08:00 EET 2022