Rakkausklinikalta tukea parisuhteeseen

Rakkausklinikka on maksuton verkkopalvelu, jossa Suomen ev.lut. kirkon perheneuvojat tarjoavat apua parisuhdetta koskeviin kysymyksiin ja ongelmiin.

Rakkausklinikan tunnuskuva

Rakkausklinikalle voi lähettää anonyymisti parisuhdetta koskevia kysymyksiä, joihin kirkon asiantuntijat vastaavat juttujen muodossa. Uusi artikkeli ilmestyy joka perjantai kesäkautta lukuun ottamatta.

Vuonna 2021 artikkelit saavuttivat satoja tuhansia lukijoita. Luetuimmat artikkelit käsittelivät pettämistä, mustasukkaisuutta ja parisuhteen kommunikointivaikeuksia.

Palvelun tavoitteena on tukea perheiden hyvinvointia, tarjota apua ihmissuhdeongelmissa sekä antaa inspiraatiota paremman parisuhteen rakentamiseen.

Rakkausklinikka on Suomen ev.lut. kirkon ja A-lehtien välinen yhteistyö. Verkkopalvelu täydentää kirkon tarjoamaa maksutonta parisuhde- ja perheneuvontaa.

Rakkausklinikka

Oulun seurakuntien perheneuvonta