Kiimingin seurakunta hakee seurakuntasihteeriä

Oulun seurakuntayhtymässä on haettavana seurakuntasihteerin pysyväisluonteinen työsuhde, sijaintipaikka Kiimingin seurakunta.

Kiimingin seurakunnan logo

Oulun seurakuntayhtymään kuuluu seitsemän seurakuntaa, yhtymän johto ja seitsemän palveluyksikköä. Oulun seurakuntien jäsenmäärä on noin 150 000. Päätoimisia työntekijöitä on noin 400.

Kiimingin seurakunnassa on noin 15 500 jäsentä, joista valtaosa on lapsia ja nuoria. Seurakunnan alue on laaja ja suurelta osin maaseutumainen. Työyhteisöön kuuluu 31 työntekijää.

Seurakuntasihteerin tehtävästä

Olet yhteistyökykyinen ja teet työtäsi asiakaslähtöisellä asenteella. Sinulla on intoa tehdä yhteistyötä myös eri työntekijäryhmien kanssa ja työskentelyotteesi on itsenäinen, aktiivinen ja vastuuntuntoinen. Tehtävänkuvaukseen sisältyvät tehtävät edellyttävät hyviä vuorovaikutustaitoja sekä viestinnällistä osaamista. Odotamme sinulta lisäksi monipuolista tietokoneohjelmien hallintaa.

Tehtävän tarkoitus ja sen tavoite

• Kirkkoherranviraston ja seurakunnan muiden toimistopalveluiden hoitaminen seurakunnan toimintaa tukevalla tavalla. Tehtävä edellyttää sitoutumista kirkkoon.

Tehtävän pääasiallinen sisältö

• Asiakaspalvelu
  • Taloushallinnon tehtävät
  • Jäsenrekisteriin ja hautaustoimeen liittyvät asiakaspalvelutehtävät
  • Kirkkoherranviraston toimistopalvelut ja lähiarkiston hoitaminen
  • Muut esimiehen määräämät tehtävät

Muuta tehtävän sisällöstä

• Vastuu omalta osaltaan seurakunnan sisäisestä ja ulkoisesta viestinnästä.

Työsuhteen tehtäviin voi kuulua työskentelyä toisessa seurakunnassa Oulun seurakuntayhtymän alueella.

Kelpoisuusehdot

• Soveltuva ammatillinen koulutus tai tutkinto (merkonomi/AMK)
  • Koeaika on 6 kk

Tehtävän aloitusajankohta on 1.3.2022. Palkkaus KirVESTES vaativuusryhmä 403 mukainen. Lisäksi voidaan maksaa euromääräistä kokemuslisää siihen oikeuttavan palvelusajan täyttyessä (5, 10 ja 15 vuotta). Valitun on ennen virkasuhteen alkamista esitettävä hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilastaan.

Tehtävää koskevat tiedustelut:
seurakuntapalvelutiimin esimies Katja Reimaa, p. 040 522 0252 tai kirkkoherra Pauli Niemelä, p. 040 579 3246.

Sähköistä hakemista koskevat tiedustelut:
HR-koordinaattori Ritva Sanaksenaho, p. 044 316 1468.

Lue lisää ja hae paikkaa sähköisen rekrytointipalvelumme Linkki avautuu uudessa välilehdessäkautta.

Wed Jan 05 13:30:00 EET 2022