Joulumyymälä Silimukasta iloa lähelle ja kauas

Joululahjaostoksia voi tehdä jälleen tunnelmallisessa Pop up käsityökauppa Silimukassa (Torikatu 7). Silimukan tuotto ohjataan Oulun seurakuntien lähetystyön hyväksi. Kauppa on avoinna 22.12. saakka arkipäivisin maanantaista perjantaihin kello 10–18 ja lauantaisin kello 10–15.

Käsityökaupan sisältä otettu kuva, tunnelmallinen jouluvalaistus, etualalla koristeltu joulukuusi. Kuva: Ev...

Silimukasta voit ostaa ihania yksilöllisiä joululahjoja ja tehdä samalla hyvää.

Silimukan valikoimaan kuuluu perinteisten villasukkien ja muiden neuletöiden lisäksi muun muassa joulukoristeita sekä erilaisia jouluista herkkuja. Jokainen käsityö ja myytävä tuote on yksilöllinen, ja kahta täysin samanlaista tuotetta käsityökaupassa ei ole.

”Nyt on oiva tilaisuus hankkia ainutlaatuiset joululahjat hyvissä ajoin ja tehdä samalla hyvää”, Karjasillan seurakunnan lähetyssihteeri Paula Rosbacka kehottaa.

Myytävät tuotteet ovat syntyneet vapaaehtoisten käsissä. Myymälän asiakaspalvelussa toimii myös vapaaehtoisia seurakuntalaisia. ”Lämmin kiitos Oulun seurakuntien lukemattomille vapaaehtoisille ja lähetysaktiiveille, jotka antavat aikaansa ja osaamistaan myymälän hyväksi”, Rosbacka kiittää.

Käsityökauppa Silimukka on kaikkien Oulun seitsemän seurakunnan yhteistä toimintaa ja sen tuotto ohjataan lähetystyölle Suomen Lähetysseuran, Suomen Pipliaseuran, Medialähetysjärjestö Sanansaattajien, Kansanlähetyksen, Lähetysyhdistys Kylväjän ja Suomen Luterilaisen Evankeliumiyhdistyksen kautta.

Silimukkaan voi lahjoittaa uusia, itsetehtyjä käsityötuotteita myyntiin kaupan aukioloaikoina.

Oulun seurakuntien joulutapahtumat löytyvät osoitteesta www.oulunseurakunnat.fi/joulu.

(Julkaistu 29.11.2021)

Mon Nov 29 08:25:38 EET 2021