Hoosianna-juhla 27.11. siirretään virtuaalikirkkoon

Koronatilanteen heikentymisen vuoksi Hoosianna-juhla pidetään virtuaalisena. Suora lähetys Oulun tuomiokirkon portailta alkaa lauantaina 27.11 klo 16.00 virtuaalikirkossa.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Kuva Lotta Vuorma

Tapahtuma alkaa Leevi Madetojan säveltämällä Arki huolesi kaikki heitä –laululla. Lisäksi juhlassa kuullaan puhallinmusiikkia Kaarle-vaskikvartetin esittämänä, Raamatun tekstejä ja lauletaan ikiaikainen laulu, Maa on niin kaunis.

Koko juhlan huipennus on Hoosianna-hymni, jonka Oulun hiippakuntakuoro OHO laulaa äänissä.  Hoosianna avaa suomalaisten sydämet joululle.

Tilaisuuden tervehdykset esittävät tuomiorovasti Satu Saarinen, kaupunginhallituksen puheenjohtaja Mirja Vehkaperä ja piispa Jukka Keskitalo. OHO-kuoroa johtaa hiippakuntakanttori Raimo Paaso.

Klo 16.30 alkava Sofia Magalena -kuoron konsertti toteutetaan Oulun tuomiokirkossa ja tilaisuuteen pääsee näyttämällä koronapassia.

2021-11-26 13:31:00.0