Jouluradio tuo joulun tunnelman koteihin

Joulumusiikin pää-äänenkannattaja Jouluradio on aloittanut taas juhlan rakentamisen radioaalloilla.

Laulajatar Katri Helena valkoisessa asussa valkoista taustaa vasten.

Ensimmäisenä adventtisunnuntaina kuullaan Ville Riipan uusi Hoosianna-sovitus Katri Helenan tulkitsemana.

Osoitteessa www.jouluradio.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä soi pääkanavan lisäksi yhdeksän eri joulumusiikkityyleihin erikoistunutta verkkokanavaa.  Pääkanava helkkää perinteisillä radiotaajuuksilla ja kaapeliverkossa 27 paikkakunnalla. Jouluradio on ev.lut. seurakuntien lahja kuuntelijoille ja sen mahdollistavat seurakunnat ympäri Suomen. Oulussa Jouluradiota voi kuunnella FM-taajuudella 91,6 MHz ja kaapelitaajuuksilla 101,9 MHz (DNA), 91,6 MHz (Telia) ja 99,8 MHz (Elisa).

Tänä vuonna Jouluradio on nostalginen ja retro

Jouluradiossa kuullaan tänä vuonna kaikkien aikojen musiikkia eli tänä vuonna teemana on menneiden vuosikymmenten nostalgia, kaikkinainen retroilu, kaiho ja kaipuu, mutta aina ilon kautta. Muistojen joulu on Jouluradion pääkanavan uusi ohjelma, jossa soitetaan kuuntelijoiden toivomia nostalgisia ja muistoja kirvoittavia joululauluja lauantaisin 6.11.–25.12. klo 14 ja uusintana klo 18.

Jouluradion perinteisiin kuuluu joka vuosi uuden Hoosianna-sovituksen julkaisu ensimmäisenä adventtina puolilta öin, kun vuorokausi vaihtuu sunnuntain puolelle. Tänä vuonna 28.11. Hoosianna-virsi kuullaan sinivalkoisen äänen, artistilegenda Katri Helenan laulamana hellänä ja herkkänä versiona, jonka sovituksesta vastaa Ville Riippa

Aito ja alkuperäinen JouluradioLinkki avautuu uudessa välilehdessä on 10 kanavan joulumusiikkiperhe ja verkkomedia. Monipuolisesti soiva pääkanava helkkää perinteisillä radiotaajuuksilla ja kaapeliverkossa pääkaupunkiseudulta Rovaniemelle ja Turusta Joensuuhun. Yhdeksän eri joulumusiikkityyleihin erikoistunutta verkkokanavaa täydentävät kanavaperheen - tutustu kanaviin. Jouluradio on seurakuntien lahja kuuntelijoille ja sen mahdollistavat seurakunnat ympäri Suomen.

Tiedote 18.11.2021

Thu Nov 18 15:58:00 EET 2021