Nimikilpailussa etsitään uutta nimeä Keskustan seurakuntatalolle

Voittajaidean esittänyt palkitaan älypuhelimella.

Keskustan seurakuntatalo

Kuva Juho Alatalo /Greystone

Oulun tuomiokirkkoseurakunnan ja Oulun seurakuntayhtymän keskeisinä kokoontumis- ja työtiloina toimii vuonna 2013 valmistunut uudisrakennus Keskustan seurakuntatalo osoitteessa Isokatu 17, Oulu. Rakennus sijaitsee kahden keskustan alueen tutun maamerkin, Vanhan pappilan ja Valkealinnan välissä.

Rakennukselle on jäänyt nimeksi jo vanhan seurakuntatalon ajalta käytössä ollut Keskustan seurakuntatalo. Rakennukselle etsitään nyt uutta nimeä.

Nimikilpailuun osallistujia pyydetään ideoimaan seurakuntatalolle uusi, kutsuva ja lyhyehkö nimi, jota se voi ylpeänä kantaa tulevat vuodet.

Raati valitsee parhaiten kohteelle soveltuvan nimen. Voittajaidean esittänyt palkitaan älypuhelimella. Mikäli useampi henkilö ehdottaa samaa nimeä, palkinnon saaja arvotaan heidän keskuudestaan.

Nimikilpailuun voi osallistua tästä linkistä. Osallistumisaikaa on 4.10.2021 saakka.

2021-09-20 10:53:01.0