Helmeilevä toukokuu-konsertti lauantaina 21.5. klo 13 Pyhän Tuomaan kirkossa

HUOM! Konsertti on siis lauantaina 21.5, eikä sunnuntaina, kuten tämän päivän Kalevassa ilmoitettiin.
Konsertti_pienempi_M.jpg

Lauantaina 21.5. voi nauttia kahden taitavan sisaruksen musiikista Helmeilevä toukokuu -konsertissa kello 13 alkaen Pyhän Tuomaan kirkossa (Mielikintie 3). 23-vuotias Beata Antikainen soittaa selloa ja hänen 17-vuotias veljensä Otto Antikainen viulua. Antikaisen sisarukset ovat useissa kilpailuissa palkittuja muusikoita.  Molemmat opiskelevat Sibelius-Akatemiassa. Konsertissa heiltä kuullaan tulkintoja muun muassa Bachin, Mozartin ja Casalsin sävellyksistä. Konserttiin on vapaa pääsy, käsiohjelmamaksu 10€ ohjataan Yhteisvastuukeräykseen.

Lisätietoja: Tuiran seurakunnan kanttori Tommi Hekkala, p. 040 831 6226, tommi.hekkala@evl.fi

Thu May 19 10:05:01 EEST 2016