Joululounas vähävaraisille perheille Kärppäklubilla

Oulun Lippo luovutti hyväntekeväisyysottelussa 15.8.2021 Oulun seurakuntayhtymälle sekin,
jolla 200 vähävaraisen perheen jäsentä pääsee syömään joululounasta Kärppäklubille.

Kaksi miestä pitelee pesäpallokentällä kädessään isoa pahvista lahjasekkiä

Kuvassa vasemmalta Oulun seurakuntayhtymän johtaja Pekka Asikainen ja Oulun Lipon Läpilyönti Oy:n toimitusjohtaja Mika Lähteenmäki. Kuva: Nea Lähteenmäki.

15.12. järjestettävällä lounaalla on mukana myös Kärppien pelaajia. Oulun seurakuntayhtymän diakoniatyö koordinoi lippujen jakoa.

"Tämä oli mieluisa tehtävä. Yhteistyöllä on mahdollista saada paljon hyvää aikaan, totesi Oulun seurakuntayhtymän johtaja Pekka Asikainen vastaanottaessaan jättisekkiä.

"Haluamme olla vähävaraisten lapsiperheiden tukena. Olemme tehneet tätä työtä jo aiemmin ja tulemme jatkossakin tekemään", vahvistaa Oulun Lipon taustayhtiö Läpilyönti Oy:n toimitusjohtaja Mika Lähteenmäki.

Mon Aug 16 16:23:00 EEST 2021